همه چی


همه چی

همه چی


تصاویر

 

تصاوی

http://pichak.net/gallery/albums/userpics/10001/thumb_STRASBOURG_HH44_L.jpg

 

تصاویری درباره ی ابراهیم تاتلیس





تصاویری از خوانندگان







 

 

تصاویرامروزه

صندلی که به کمک بادکنک معلق مانده است

به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: یک صندلی معلق توسط h220430 طراحی شده است که به نظر می رسد توسط بادکنک هایی نگه داشته شده است.

این فقط جنبه ی زیبایی دارد، چون این صندلی به وسیله ی گیره هایی محکم به سقف متصل شده است ولی این طور به نظر می رسد که به وسیله ی بادکنک ها نگه داشته شده است.


این فوتبالیست برزیلی که تاکنون چهار بار از سوی فیفا به عنوان بازیکن برتر زن معرفی شده است ، هنگامی که از مبارزه اش با فقر در برزیل سخن می‌گفت، بسیار هیجان زده بود. مارتا ستاره زن فوتبال برزیل به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل در مبارزه با فقر شد. این انتصاب را روز دوشنبه دفتر توسعه سازمان ملل در مرکز سوئد اعلام کرد.

این فوتبالیست برزیلی که تاکنون چهار بار از سوی فیفا به عنوان بازیکن برتر زن معرفی شده است ، هنگامی که از مبارزه اش با فقر در برزیل سخن می‌گفت، بسیار هیجان زده بود. مارتا گفت: متاسفانه کودکی بسیار سختی داشتم . همیشه برای آن چه که برای رشد لازم داشتم درحال مبارزه بودم. فکر می‌کنم خوب است که دوباره به آن دوران رجعت کنم.

این بازیکن برزیلی که پیش از این در باشگاه ‘اومئا’ در سوئد توپ می‌زد اکنون برای باشگاه ‘اف سی گولد پراید’ آمریکا و در لیگ فوتبال حرفه ای زنان بازی می‌‌کند. او در نقش جدید خود بر روی اهداف توسعه هزاره متمرکز می‌شود که هشت هدف را تا نیمه سال ۲۰۱۵ در بر می‌گیرد.

نام مارتا اکنون به فهرست ورزشکارانی که سفیر حسن نیت سازمان ملل هستند، اضافه شد. ورزشکارانی همچون زین الدین زیدان و ماریا شاراپووا نیز در این فهرست قرار دارند.











نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جاوید عسگری ,نوید عسگری | تاريخ: 1 فروردين 1385برچسب: روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نوید عسگری,دانلودآهنگ,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود عکس,چترومجدول لیگ برتر,دانلود انیمیشن,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی سیمبیان,دانلود نرم افزار سیمبیان,دانلود بازی جاوا,دانلودنرم افزار اندروید,خواص گیاهان,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلود,دانلود نرم افزار کامپیوتر,, | موضوع: <-PostCategory-> |