همه چی


همه چی

همه چی


کامپیوتر3

دانلود 21 مقاله برای آشنایی با ویندوز 7

win7 features دانلود 21 مقاله برای آشنایی با ویندوز 7

روز به روز کامپیوتر های بیشتری به سیستم عامل ویندوز 7 روز میاورند . در این میان ارتقای نرم افزاری این سیستم عامل نسبت به ویندوز XP باعث شده است تا کاربران در ابتدای کار با این سیستم عامل به مشکلات زیادی برخورد کنند . به منظور فراهم اوردن شرایطی که کاربران بیشتر آشنا بشوند با این سیستم عامل در این پست مجموعه ای از 21 مقاله خوب و کاربردی برای آشنایی شما عزیزان آماده کردیم که میتوانید در ادامه مطلب آنها را در قالب یک پک دانلود کنید . مواردی مانند قابلیتهای جدید ویندوز سون ، ابزاهایی که حذف شده اند در این سیستم عامل ، ویژگیهای ظاهری ویندوز ، آشنایی با خانواده ویندوز سون ، ابزارهای افزایش و بهبود عملکرد ویندوز 7 ، امکانات شبکه در ویندوز 7 ، چگونگی نجات ویندوز 7 و … در این مقالات یافت میشود .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 

دانلود شماره آپریل مجله PC World April 2011

pcworld april11 دانلود شماره آپریل مجله PC World April 2011

شماره جدید از مجله بسیار پر محتوی و کاربردی کامپیوتر یعنی PC World Magazine را برای دانلود شما قرار دادیم . همانطور که اطلاع دارید در این مجله آخرین اطلاعات دنیای تکنولوژی شامل معرفی قطعات کامپیوتری جدید ، معرفی و نقد و بررسی لپ تاپ و دستگاه های شخصی همچون تبلت پی سی و گوشی موبایل به اضافه مشخصات روز نرم افزاری دنیا ، آپدیت ها و … آخرین رده بندی بهترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و قیمتهای آنها و … همه و همه در این مجله بسیار عالی فراهم شده است .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

تغییر بوت اسکرین ویندوز توسط Boot Skin Changer For Windows

th 959015 تغییر بوت اسکرین ویندوز توسط  Boot Skin Changer For Windows

آیا تا به حال سعی کرده اید که بوت اسکرین ویندوز را تغییر دهید . برنامه Boot Skin Changer For Windows شما را برای تغییر بوت اسکرین ویندوز کمک خواهد کرد . این برنامه بدون اینکه تغییری در فایلهای سیستمی به وجود بیاورد میتواند صفحات شخصی شما را به عنوان بوت اکسرین برای ویندوز شما تعریف کند . بر خلاف دیگر برنامه ها که می تواند صفحه نمایش ویندوز بوت تغییر دهند و این کار را از طریق تغییر در فایلهای ویندوز انجام میدهند ، BootSkin این کار را به شیوه ای امن انجام میدهد . این کار برنامه پچ کرنل ویندوز نیست . توجه داشته باشید که سایز تصویر را مناسب انتخاب کنید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , ,
  •  

  •  

دانلود رمان سمک عیار به زبان فارسی

ayyar 321 دانلود رمان سمک عیار به زبان فارسی

 

سَمَک عَیّار رمانی است مشهور و قدیمی به زبان فارسی که در سدهٔ ششم هجری نوشته شده است. داستان‌های این کتاب سه جلدی به دست فرامرز بن خداداد بن عبدالله کاتب ارجانی جمع‌آوری شده است. وی داستان‌ها را از زبان یک راوی به نام صدقهٔ ابوالقاسم فراهم آورده است.سمک عیار، یکی از داستان‌های عامیانهٔ فارسی است که سینه به سینه نقل شده و سده‌ها مایهٔ سرگرمی مردم ایران بوده‌است.کتاب سمک عیار این مزیت را دارد که چون داستان‌های آن روایت مردم بود و در میان عوام مشهور و محبوب بوده‌اند، زبان این کتاب نیز زبان عمومی آن دوره را نشان می‌دهد و به همین خاطر بسیار ساده و روان است.

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  •  

بهبود عملکرد سیستم با پاکسازی مناسب رجیستری Registry Repair Wizard 2011 6.60

registry repair wizard build 1 بهبود عملکرد سیستم با پاکسازی مناسب رجیستری Registry Repair Wizard 2011 6.60

برای بهبودی اوضاع رجیستری باید همواره برنامه هایی مانند Registry Repair Wizard را در سیستم خود راه اندازی کنید . این برنامه ها به راحتی با ابزارهایی که دراختیار دارند به حل مشکلات رجیستری سیستم عامل ویندوز شما کمک میکنند . در این برنامه ابزارهایی به صورت Wizard برای شما تهیه شده است که تنها با چند کلیک ساده میتوانید از آن استفاده کنید . بعد از اجرای برنامه شما شاهد کاهش چشمگیر پیغام های خطا ، افزایش سرعت اجرای برنامه ها ، افزایش سرعت اتصال به اینترنت ، افزایش کارایی ویندوز و .. خواهید بود . در این برنامه توانایی ایجاد نسخه پشتیبان وجود دارد تا در صورت بروز مشکل بعد از اجرای برنامه بتوانید به حالت قبلی باز گردید . میتوانید در تنظیمات برنامه گذینه فعالیت خودکار را فعال کنید تا برنامه به صورت اتوماتیک تمامی کارهای لازم را انجام دهد . این نرم افزار 5 مگی را میتوانید از سایت بیتا دانلود به صورت مستقیم دانلود کنید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

مونیتورینگ لحظه به لحظه کامپیوتر توسط System Explorer 2.8.0

system explorer 2.7.5 مونیتورینگ لحظه به لحظه کامپیوتر توسط System Explorer 2.8.0

برنامه های اکسپلوئر در قالب فایل و فولدر یک نوع سیستم مدیریتی هستند . اما برنامه System Explorer یک برنامه مدیریتی سخت افزاری و نرم افزاری است که به شما امکان نمایش اطلاعاتی بسیار عالی و کاربردی از فعالیتهای در حال اجرای سیستم مانند ، پردازشگر ، درایورها ، درایوهای مجازی ، قطعات الحاقی ، کارتها و البته نرم افزارهای موجود بر روی رایانه را خواهد داد . در این برنامه شما بایک Task Manager بسیار حرفه ای و قدرتمند روبرو هستید . در این برنامه اطلاعاتی مانند کارهای در حال انجام ، برنامه های در حال اجرا ، پردازشهای مختلف ، پلاگینهای در حال کار ، اطلاعات در مورد ویندوز و … نمایش داده میشود . در این برنامه همچنین سیستم Uninstallers برنامه ها وجود دارد . اسکن فایلهای مشکوک توسط ابزارهایی مانند VirusTotal Jotti و …در این برنام امکان پذیر است . ایجاد تاریخچه از کلیه فعالیتها ، بررسی کانکشنها ، سیستمهای ارتباطی ، اتصالها و … از دیگر توانایی های این برنامه است .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

پاکسازی کامل و بهینه سازی کامپیوتر CCleaner 3.06.1433

CCleaner Logo پاکسازی کامل و بهینه سازی کامپیوتر CCleaner 3.06.1433

برنامه CCleaner یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های پاک کننده فایلهای بیهوده در ویندوز است . این برنامه علاوه بر اینکه تمامی فایلهای بیهوده را در ویندوز شناسایی میکند ، با بهینه سازی فایلهای ساخته شده توسط مرورگرها و برنامه های دیگری که در سیستم نصب کرده اید ، کارایی ویندوز شما را تا حد بسیار مطلوبی بالا خواهد برد . در این برنام مرورگرهایی مانند : Opera ، Firefox و Internet Explorer و همچنین برنامه هایی مانند Microsoft Office ، Nero ، Alcohol ، Download accelerator و حتی Yahoo به طور خاص پشتیبانی میشود . سایر برنامه ها و مرورگرها در حالت کلی در این برنامه قابل شناسایی و بررسی هستند . قابلیتهایی مانند : پاكسازي كامل هارد ديسك ، بهينه سازي ويندوز ، بهينه سازي مرورگرها ، پاک سازی اطلاعات بطور امنیتی و غیرقابل بازگشت ، پاكسازي فایلهای موقت ، پاكسازي تاریخچه ، پاكسازي کوکی ها و … در این برنامه جز اصلی ترین وضایف آن است . این برنامه رایگان است و 3 مگابایت حجم دارد .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • ن

  •  

رفع ایرادات موجود در رجیستری ویندوز Registry First Aid Platinum 8.1.0.2032

Registry First Aid Platinum رفع ایرادات موجود در رجیستری ویندوز Registry First Aid Platinum 8.1.0.2032

برنامه های زیادی برای بهینه سازی رجیستری وجود دارد . یکی از برنامه هایی که اختصاصا برای کار با رجیستری و رفع عیوب رجیستری طراحی شده است برنامه Registry First Aid Platinum است . این برنامه با امکانات بسیار خوب و تکنولوژی جستجوی لایه به لایه رجیستری در راستای یافتن کلیدهای بیهوده و بلااستفاده در رجیستری که حاصل از نصب و حذف نادرست برنامه هاست قدم برداشته است . این کلیدهای بیهوده باعث افزایش حجم رجیستری و کند شدن اجرای سایر برنامه ها و همینطور ویندوز میشوند . برنامه به شما کمک میکند تا با حذف چنین اجزای زائدی سرعت سیستم خود را افزایش دهید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

تبدیل فایلهای متنی PDF توسط Simpo PDF Converter Ultimate 1.2.0.0

Simpo PDF تبدیل فایلهای متنی PDF توسط Simpo PDF Converter Ultimate 1.2.0.0

برنامه جدیدی را برای تبدیل فایلهای متنی به یکدیگر به شما معرفی میکنیم . Simpo PDF Converter نرم افزاری بسیار کاربردی و مناسب برای تبدیل فایلهای با فرمت PDF به فرمتهایی مانند Word ،Excel ،PowerPoint و HTML است . ضمن اینکه در این برنامه توانایی انجام تبدیل گروهی این اسناد وجود دارد . در تبدیل های انجام شده توسط این برنامه جداول ، عکسها و متنها به صورت دست نخورده و کاربردی برای شما استخراج میشوند و شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

آنیستال و حذف نهایی برنامه ها و فایلها Revo Uninstaller Pro 2.5.3

Revo Uninstaller Professiona آنیستال و حذف نهایی برنامه ها و فایلها Revo Uninstaller Pro 2.5.3

یکی از کارهایی که باید با دقت بر روی کامپیوتر انجام شود ، حذف برنامه نصب شده است . انجام این کار به درستی ، باعث افزایش طول عمر ویندوز و برنامه های نصب شده و همچنین افزایش سرعت اجرای سایر برنامه ها میشود . برنامه Revo Uninstaller Professional یکی از بهترین برنامه های انیستالر برای ویندوز است . از امکانات جال

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جاوید عسگری ,نوید عسگری | تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نوید عسگری,دانلودآهنگ,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود عکس,چترومجدول لیگ برتر,دانلود انیمیشن,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلود,دانلود نرم افزار کامپیوتر, روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نویدعسگری,فراماسونری,شیطانپرستی,خدا,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلودفیلم, | موضوع: <-PostCategory-> |