همه چی


همه چی

همه چی


کامپیوتر4

مدیریت فایل و فولدر در ویندوز توسط xplorer² 1.8.1.2

xplorer2 مدیریت فایل و فولدر در ویندوز توسط xplorer² 1.8.1.2

xplorer ² یک برنامه مدیریت فایل دوگانه یا دو پنجره  ای است که  طراحی آن با پایبندی به فلسفه “بهره وری از طریق سادگی” برای همه ویندوزهای  32 – 64 – بیتی ارائه شده است  .  این برنامه  برخلاف ویندوز اکسپلورر به شما اجازه می دهد که به فهرست بیش از یک پوشه در یک زمان  دسترسی داشته باشید و  با استفاده از تب ها و پانل های دوگانه ، مرتب سازی و کپی کردن فایل ها ، جابجائی ، تغییر نام و … را انجام دهید. • در این برنامه میتوانید یک حداقل پاکسازی هایی را انجام دهید ، دسترسی کاملی بر پوشه ها و ساب فولدرها داشته باشید ، جزئیات پوشه ها از قبلی اندازه و سایز و نوع فالهای موجود در پوشه را ببینید ، یک preview کوچک از فایل های تصویری داشته باشید ، preview از داخل فایلهای متنی و آفیس ببینید ، با استفاده از سیستم hyperfilters میتانید جستجوهای بسیار دقیق و با وقت صرف کردن کمتری داشته باید  ،  جستجو و نمایش فایلهای پی دی اف ،  شناسایی و پاکسازی فایل های تکراری ،  مدیریت پوشه های زیادی  را از  پنجره های  دوگانه و یا  با استفاده ا تب ها انجام دهید ، • سازماندهی در گروه ها با استفاده از کدهای رنگی ،  تغییر نام دسته جمعی  و … دهها کار دیگر با این برنامه قابل انجام است . این برنامه بسیار کم حجم  و ساده ست که به راحتی میتوانید دانلود و فقط بر اساس انتخاب ویندوز 32 و یا 64 بیتی از آن استفاه کنید .

 

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,
  •  

بازسازی آسیبهای فیزیکی هارد دیسک توسط HDD Regenerator 2011

HDD Regenerator 1.5 Portable بازسازی آسیبهای فیزیکی هارد دیسک توسط HDD Regenerator 2011

برنامه های بازگردانی اطلاعات معمولا با تبلیغات بسیار خوبی همیشه همراه هستند . برای این پست هم برنامه ای را آماده کردیم در همین دسته که میتوانید شرح آن را بخوانید . HDD Regenerator برنامه ای منحصر به فرد برای بازگرداندن اطلاعات هارد دیسک . برنامه ای برای  حذف خسارت ناشی از اتفاقات  فیزیکی که ممکن است برای  سطح هارد دیسک اتفاق بیافتد . این برنامه قصد ندارد سکتورهای خراب را پنهان کند، بلکه واقعا آنها را بازیابی خواهد کرد! تقریبا 60 ٪ از آسیبهای دیسک ها را اشکالات  و ایرادات مغناطیسی تشکیل میدهند . سازندگان این برنامه  یک الگوریتم خاص را برای بازیابی اطلاعات از بین رفته توسط این چنین اسیبهایی کشف کرده اند . هارد دیسک بخشی جدایی ناپذیر از هر کامپیوتر است. این بخش  تمام اطلاعات مربوط به شما را در خود جای داده است و  یکی از شایع ترین اشکالات یک هارد دیسک و شاید بدترین اتفاق ممکن بد سکتور است . بهرحال این برنامه ادعا دارد که بد سکتور های فیزیکی را هم تعمیر خواهد کرد .

 

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , ,
  • ن

  •  

ساخت چندین فولدر با یک کلیک با Folder Frenzy 0.2.1

FolderFrenzy0.2.1www.BitaDownload.com thumb ساخت چندین فولدر با یک کلیک با Folder Frenzy 0.2.1

 

حتما" تا به حال پیش آمده که بخواهید تعداد زیادی فولدر بسازید ولی مجبور بودید دونه به دونه اینکار را انجام دهید که اینکار هم وقت زیادی از شما تلف مکیند و هم بسیار خسته کننده است.Folder Frenzy نام برنامه ای است که این مشکل را برای شما مرتفع خواهد ساخت.با این برنامه میتوانید فقط با یک کلید هر تعداد فولدر که میخواهید بسازید.Folder Frenzy یک ابزار کوچک و کارامد است که به شما در ساختن فودرهای جدیدتان کمک میکند. همچنین نام فودرهارو هم میتونید با تایپ یا پیست کردن در لیست باکس برنامه تعیین نمایید. نام فولدر هم میبایست در یک خط جدید وارد شود.همچنین یک سازنده جهت ایجاد لیست که شماره مشخص شده از فولدرها رو همراه با نام مشخص شده شما میسازه وجود داره (حداکثر 1000 تا).برای ساختن فولدرهایی در یک فولدر و اجرای برنامه ها از آنجا، شما میتوانید با نوشتن مسیر کامل در لیست باکس برنامه محل آنهارا  مشخص نمایید.

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , ,
  •  

  •  

کامپیوتر خود را منجمد کنید توسط Deep Freeze Enterprise 7.0.220.3398

DeepFreeze کامپیوتر خود را منجمد کنید توسط  Deep Freeze Enterprise 7.0.220.3398

بله . کامپیوتر خود را منجمد کنید ، بعد زمانی که به آن نیاز داشتید میتوانید یخ آن را آب کنید . برنامه Deep Freeze این کار را برای شما انجام میدهد . حالا این کار به چه دردی میخورد . فرض کنید سیستم شما مثل ساعت کار میکند . به یکباره متوجه میشوید که کامپیوتر شما ویروسی شده و کارائی خود را از دست داده است . آنتی ویروس شما هم کاری از دستش بر نمیاید . انقدر خراب کاری شده که نمیتوانید تحمل کنید . در این موقع برنامه Deep Freeze به کمک شما میاد و با یک بار خاموش و روشن کردن سیستم میتوانید کامپیوتر را به حالت قبلی باز گردانید . بازهم تصور کنید برنامه ای را نصب میکنید . بدون آنکه از تغییراتی که ممکن است بر روی ویندوز شما بوجود بیاورد آگاه باشید . باز هم میتوانید ویندوز خود را ریستارت کنید تا همه چیز به حالت  اولیه باز گردد. در این برنامه میتوانید حالتهای منختلفی را برای ریست شدن سیستم در نظر بگیرید . توجه داشته باشید که این برنامه بیشتر برای مکانهای عمومی و کلاسهای درسی که امکان خرابکاری زیادی در آنها وجود دارد کارائی دارد . مکانهای عمومی که معمولا چندین کامپیوتر به صورت دیفالت شده دارند  . بسیاری از اعمال در این برنامه میتواند زمانبندی شود مانند restart, shutdown, Wake-On-LAN  و  Freeze . برای اجرای برنامه و پیش فرضهای آن نیاز به دانستن پسورد ورودی به برنامه است . با تمامی هارد درایو ها (SCSI, ATA, SATA,  و IDE) کار میکند . از تمامی ویندوزهای ریاجه پشتیبانی میکند . حالات سیستمی (FAT, FAT32, NTFS) را پشتیبانی میکند .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , ,
  •  

  •  

پارتیشن بندی ساده و آسان هارد دیسک توسط EASEUS Partition Master 6.5.1

easeus پارتیشن بندی ساده و آسان هارد دیسک توسط EASEUS Partition Master 6.5.1

برنامه برنامه EASEUS Partition Master یک ابزار توانا  قدرتمند برای انجام عمل پارتیشن بندی در هارد دیسک است . شایر برای خیلی ها پیش آمده که سیستمی که خریداری کرده اند از قبل پارتیشن بندی شده وکاربر حجمهای انتخابی  آنرا مناسب نمیداند . شاید خیلی ها تصور میکنند که تنها راه تغییر پارتیشن بندی ها فرمت کل هارد و از نو پارتیشن بندی کردن است . اما باید بدانید برنامه EASEUS Partition Master این امکان را به شما میدهد تا همان هارد را با تمامی اطلاعات دوباره پارتیشن بندی کنیدیا به عبارت بهتر فضاهای باقیمانده را مجددا تقسیم کنید . میتوانید بدون اینکه اطلاعاتی را از دست بدهید حجم درایو های خود را کاهش و یا افزایش دهید . این کار تنها با یک drag-and-drop (کشیدن و رها کردن) امکان پذیر خواهد بود . حتی در این برنامه توانایی ادغام 2 یا چند درایو را به یک درایو خواهید داشت . همچنین میتوانید تقسیم بندی کنید یک درایو را به قطعات کوچکتر . اگر فلش مموری دارید که دارای درایو های مختلف است این برنامه در ورژن جدید خود از این قضیه پشتیبانی خواهد کرد تا درایوها ان دستگاه را نیز تغییر بدهید . حتی با این برنامه میتوانید CD/DVD بوت بسازید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید .

 

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

پاک و مرتب کردن هارد دیسک توسط R-Wipe & Clean 9.3 – Portable

 پاک و مرتب کردن هارد دیسک توسط R Wipe & Clean 9.3   Portable

 

پاک سازی جزئی از اصلی ترین کارهایی است که شما باید برای رایانه خودتون انجام بدید . این کارها باعث میشود سرعت کار شما با کامپیوتر بالا برود و فشار بیش از حدی هم به سیستم شما وارد نشود . همیشه بر وری کامپیوتر فایلهایی هستند که استفاده درستی از آنها نمیشود مانند : temporary internet files, history, cookies, autocomplete forms   و  passwords, swap files,  temporary files . این فایلها همیشه بر روی کامپیوتر شما وجود دارند و هر روزهم ایجاد میشوند . با استفاده از برنامه R-Wipe & Clean که ما نسخه پرتابل اونرو برای شما آماده کردیم میتوانید تمامی آنها را پاک کنید و سرهاردتان را خلوت کنید . پاکسازی فایلهای تمپ ، پاکسازی و حذف کوکی های بلااستفاده  ، پاکسازی تاریخچه های زمانهای دور ، لیست فایلهای تازه بازدید شده ، پاکسازی clipboard ویندوز ، پاکسازی رجیستری از کلیدهای بیهوده ، پاکسازی هارد از اطلاعات off-line ، پاکسازی ویندوز از فایلهای جایگزین ، پاکسازی شورت کاتهایی که دیگر وجود ندارد ، یا برنامه هایی که پاک شده اند ولی شورت کات آنها هنوز موجود است . پاکسازی اطلاعات برجامانده حاصل از defragment هارد دیسک ، پاکسازی فولدرهای FTP ، پاکسازی استارت منوی ویندوز و ….

 

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , ,
  •  

  •  

کپچر و ادیت ویدئو ها و تصاویر ضبط شده با Video Capture Master v8.2.0.28

VideoCaptureMasterv8.2.0.28www.BitaDownload.com thumb2 کپچر و ادیت ویدئو ها و تصاویر ضبط شده با Video Capture Master v8.2.0.28

 

اگر بدنبال برنامه ای برای کپچر ویدئو ها و تصاویر خود هستید برنامه Video Capture Master یکی از بهترین برنامه ها در این امر است. این نرم افزار خاص با توجه به نیازها و خواسته های کاربران طراحی و ساخته شده.این برنامه شما را از دردسرهای ضبط ویدئو و عکس های وب کم،کارت تیونر تلویزیون،تصاویر دیجیتال،دوربینهای دیجیتال و دیگر دستگاهای ضبط راحت میکند. همچنین Video Capture Master integrates توانایی کنترل دوربین های دی وی یا وسائل دیگر که دیوایس کنترل آنها از این برنامه پشتیبانی میکند را داراست. با این برنامه شما میتوانید اطلاعات و تنظیمات هر یک از وسائل کپچر را تنظیم و ست نمایید مثل ضبط ریل تایم ویدئو، پیشنمایش فایلهای ضبط شده،تماشای تی وی با نصب کارت تی وی، اضافه کردن واترمارک یا نوشته بر روی ویدئو یا عکس، و خیلی چیزهای دیگر. به علاوه Video Capture Master از ضبط تصاویر و صدا ها و انتخاب کدک های مورد نظر نیز پشتیبانی میکند.همچنین فایلهای ویدئویی کپچر شده را میتونید با فرمت Avi یا با استفاده از هر نوع کدک فشرده ساز دیگری ذخیره نمایید.

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , ,
  •  

  •  

به روز رسانی درایورهای کامپیوتر با DriverScanner 2011 3.0.0.7

Uniblue Driver Scanner 2009 به روز رسانی درایورهای کامپیوتر با DriverScanner 2011 3.0.0.7

همیشه از دغدغه های اصلی کاربران کامپیوتر آپدیت درایورهای سخت افزاری و نگهداری آپدیت های به روز شده در سیستم است . هنگامی که شما سخت افزاری از سیستمون را آپدیت میکنید ، نکهداری اون آپدیت شاید کار چندان ساده ای نباشه ، مخصوصا که گاهی برای پیدا کردن آپدیت اون قطعه مجبور شده باشید کلی اینترنت را جستجو کنید . به همین منظور برنامه DriverScanner را به شما معرفی میکنیم . این برنامه همان کارهایی که شما به صورت دستی برای آپدیت قطعات استفاده میکنید را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد . بدون اینکه شما مجبور به جستجو و حتی وارد کردن نام و مدل قطعه مورد نظر باشید . این برنامه ابتدا با یک اسکن تمامی مشخصات سیستم شما را جمع آوری میکند . سپس اقدام به جستجوی اینترنت میکند و در سایتهای مرتبط آپدیت های مختلف را بدست میاورد و برای دانلود و نصب به شما اعلام میکند . شما بر طبق نیاز اقدام به دانلود و یا نصب این به روز رسانی ها خواهید کرد . ضمن اینکه در این برنامه امکان ذخیره سازی آپدیتها به صورت کلی وجود دارد و شما در مراجعات بعدی ، مثلا بعد از نصب ویندوز جدید میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید بدون نیاز به دانلود مجدد . این برنامه یکسری اطلاعات غلط و باگ را از روی سخت افزارهای شما بر میدارد . ضمن اینکه امکان دانلود اشتباهی آپدیت را از بین میبرد امکان دانلود فایلهای مزاحم و بعضا جاسوسی را هم از بین میبرد .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

یکپارچه سازی هارد با برنامه ریگان IObit SmartDefrag 1.50.10

ISDmainl یکپارچه سازی هارد با برنامه ریگان IObit SmartDefrag 1.50.10

وقتی حرف از یکپارچه سازی هارد میاید تقریبا همه شما از آن فرار میکنید. کاری زمان بر که در بین آن هیچ کاری نمیتوانید با کامپیوتر انجام دهید . اما این موضوع مربوط به چندین سال قبل بود و با ارائه برنامه های جدید و کارامد این طرز تفکر از بین رفته است . برنامه IObit SmartDefrag یک ابزار بسیار مناسب و البته رایگان است برای اینکه شما هارد دیسکی مرتب و منظم داشته باشید . خاصیت اینکه شما هاردتان منظم باشد چیزی جز سرعت اجرای بسیار بهتر و عملکرد مناسب هارد دیسک نیست ، و چه چیزی از این بهتر . سازندگان این برنامه اداعا دارند : آنرا نصب و فراموش کنید ! به قدری برنامه ساده و آرام در پس زمینه ویندوز شما کارش را انجام خواهد داد که شما متوجه این موضوع نخواهید شد که برنامه یکپارچه سازی در حال اجراست . با اجرای این برنامه ارورهای سیستمتان بسیار کمتر خواهد شد ، فضای هاردتان دسته بندی و طبقه بندی میشود ، طوری که سیستم برای یافتن و اجرای برنامه ها زمان کمتری نیاز دارد و  در نتیجه سریعتر به انجام خواهد رسید . استفاده ساده و راحت ، کارکرد با ویندوزهای Vista™, XP, 2000.   و  Windows® 7 ، قابلیت تنظیم برای اجرای اتوماتیک و .. از ویژگیهای خاص برنامه است .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

مدیریت ویندوز توسط برنامه WinXP Manager 7.0.5

WinXP Manager 7.0.5 مدیریت ویندوز توسط برنامه WinXP Manager 7.0.5

یک بسته نرم افزاری کامل برای مدیریت ویندوز ابزاری بسیار مناسب خواهد بود . برنامه WinXP Manager برنامه ایست با چنین خاصیتی . یک مجموعه برنامه کامل برای هر آنچه که برای مدیریت ویندوز نیاز دارید . در این برنامه از بهینه سازی و cleaner گرفته تا تنظیم کننده اطلاعات اینترنت و شبکه وجود دارد . از مشخصه های جالب برنامه این هست که بیش از 30 ابزار مختلف بر روی این برنامه سوار شده اند تا نهایت یک مجموعه مدیریتی کامل را به رخ بکشند . این برنامه به شما کمک میکند تا سیستمتان را بهینه ، به روز رسانی و پاکسازی کنید تا سرعت اجرای برنامه هایتان را بالا ببرید . در این برنامه حتی تنظیماتmemory و  CPU ، تنظیم کننده IE جستجو و از بین بردن فایلهای بیهوده ، چک کردن و پاکسازی رجیستری ویندوز ، کنترل برنامه های استارتر ویندوز ، کنترل و تنظیم کانکشن ها اینترنتی و ابزارهای بسیار زیاد دیگری وجود دارد که میتوانستند هر کدام از آنها برنامه ای حداگانه باشند .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , ,
نويسنده: جاوید عسگری ,نوید عسگری | تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نوید عسگری,دانلودآهنگ,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود عکس,چترومجدول لیگ برتر,دانلود انیمیشن,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلود,دانلود نرم افزار کامپیوتر, روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نویدعسگری,فراماسونری,شیطانپرستی,خدا,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلودفیلم, | موضوع: <-PostCategory-> |