همه چی


همه چی

همه چی


کامپیوتر2

اسکرینسرور بسیار زیبا

 

Living Marine Aquarium 2 Screensaver
1,001 VOTES

اسکرینسرور بسیار زیبا

 

Living 3D Dolphins Screensaver
1,116 VOTES

 


 

 

دانلود تم مشکی ویندوز سون A Thin White Line fully transparent theme

A Thin White Line fully transparent theme دانلود تم مشکی ویندوز سون A Thin White Line fully transparent theme

تغییرات در ظاهر ویندوز همیشه از علاقه مندی های کاربران کامپیوتر بوده است . علاقه به زیبا سازی محیط ویندوز از تغییر آیکون ها و رنگ بندی ها و … تا تغییر پوسته ظاهری ویندوز یا همان تم ویندوز . ویندوز سون یکی از زیباترین و گرافیکی ترین پوسته های ویندوز را در اختیار دارد . ضمن اینکه خود سیستم عامل بسیار گرافیکی و زیباست . در این بین بازار پوسته های سیستم عامل ویندوز بسیار داغ است و همچنان از علاقه مندیهای کاربران این است که تم ویندوز سون خود را تغییر دهند . به همین منظور در این پست تم A Thin White Line fully transparent theme یکی تمهای زیبای ویندوز سون را برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم تا استفاده کنید و لذت ببرید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
 

تبدیل کامپیوتر به تلفن Classic PhoneTools v9.0

PhoneTools COM port problem تبدیل کامپیوتر به تلفن Classic PhoneTools v9.0

در این پست کاربردی برای شما نرم افزاری را معرفی میکنیم که کامپیوتر شما را تبدیل به یک گوشی تلفن با امکانات بسیار زیاد میکند. نام این نرم افزار Classic PhoneTools است که با جمع آوری امکانات بسیار مناسب برای یک سیستم کامپیوتری میتواند نقش کامل یک ابزار تلفن را برای شما داشته باشید . در این برنامه شماره گیری به راحتی انجام شده و میتوانید با مخاطب خود صحبت کنید . در این نرم افزار امکان استفاده از منشی تلفنی وجود دارد تا در نبود شما به تلفنها پاسخ داده شود . دریافت فکس و همچنین ایجاد دفترچه تلفن و ضبط مکالمات نیز از سایر امکانات این برنامه بسیار خوب است . فقط توجه داشته باشید که با مودمهای ADSL این نرم افزار کار نمیکند . ( طبق روال کاری اینگونه برنامه ها )

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  •  

دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Checker v2.7.4 Portable

Driver checker دانلود نرم افزار بروز رسانی درایورهای سیستم Driver Checker v2.7.4 Portable

 

با افزایش تعداد سخت افزار های نصبی بر روی سیستمها مدیریت درایورهای آنها هم مشکل میشود . خیلی ها سخت افزارهای موجود بر روی سیستم شان را آپدیت میکنند و بعد از تغییر ویندوز مجبور میشوند دوباره آنها را دانلود و یا نصب کنند . اما امروز با این برنامه ای که به شما معرفی میکنیم به راحتی میتوانید تمامی این کارها را مدیریت کنید . برنامه Driver Checker به همین منظور طراحی و ساخته شده است . این برنامه یک نسخه پشتیبان از درایورهای نصب شده بر روی سیستم شما تهیه میکند که در مواقع لزوم بتوانید عینا آنرا بر روی سیستم خود پیاده کنید . . ضمن اینکه میتوانید از آخرین تغییرات درایورهای خودتان اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز آنها را دانلود کنید . این برنامه دارای پایگاه بسیار قدرتمندی از درایورهای جدید است که به راحتی میتواند از بین آنها برای شما انتخابهای مناسب را انجام دهد . پااک کردن درایورهای بی اعتبار و بدون استفاده برای بهبود بخشیدن به سرعت سیستم ، عیب یابی قطعات درایورهای سخت افزاری و کمک به شما برای رفع مشکل آن ها ، قابلیت اجرا در تمامی ویندوزها را هم به ویزگیهای این برنامه و این پست اضافه کنید !

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

مدیریت کلیپ بورد ویندوز با نرم افزار Clipdiary 3.3 Final

10 free clipboard utility 04 1 مدیریت کلیپ بورد ویندوز با نرم افزار Clipdiary 3.3 Final

همانطور که میدانید Clipboard ویندوز تنها قابلیت ذخیره یک محتوی را دارد و به محض فشرده دکمه های Crtrl+C و یا … محتوی جدید در Clipboard ذخیره میشود . کسانی که با کامپیوتر و تایپ کردن زیاد سرو کار دارند میتوانند با استفاده از نرم افزار Clipdiary تعداد ذخیره محتوی اطلاعات را بالا ببرند و در صورت نیاز به برنامه وارد شده و در میان موارد گذشته به جستجو نیز بپردازند . در این برنامه توانایی ذخیره تعداد متعدد از عکس داخل Clipboard را خواهید داشت . این نرم افزار 2.5 مگابایتی را میتوانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

دانلود پوسته بسیار زیبای Zune Leaf برای ویندوز سون

zune leaf دانلود پوسته بسیار زیبای Zune Leaf برای ویندوز سون

ویندوز سون یکی از زیباترین و گرافیکی ترین پوسته های ویندوز را در اختیار دارد . ضمن اینکه خود سیستم عامل بسیار گرافیکی و زیباست . در این بین بازار پوسته های سیستم عامل ویندوز بسیار داغ است و همچنان از علاقه مندیهای کاربران این است که تم ویندوز سون خود را تغییر دهند . به همین منظور در این پست تم Zune Leaf یکی تمهای زیبای ویندوز سون را برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم تا استفاده کنید و لذت ببرید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

بازیابی اطلاعات حذف شده با Power Undelete Wizard 3.2

power undelete wizard 1 بازیابی اطلاعات حذف شده با Power Undelete Wizard 3.2

فایلها و اطلاعات روی هارد به علتهای فراوان و متفاوتی ممکن است حذف بشوند . گاهی بر اثر اشتباه ، گاهی ویروس و گاهی هم ممکن است فایلی را پاک کنید و بعدها به آن نیاز داشته باشید . بهر حال نرم افزار بسیار ساده و سبکی به نام Power Undelete Wizard میتواند فایلهای شما از جمله عکس ، فیلم ، آهنگ ، برنامه ، متن و …. را بازیابی کند . این فایلها حتی از روی هارد های فرمت شده هم قابل بازیابی هستند . در این برنامه سرعت جستجو و فرمتهای پشتیبانی شده بسیار مورد توجه هستند و با این ویژگیها شما میتوانید انواع فایلهای حذف شده را به هارد بازگردانید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

دانلود اسکرین سیور بسیار زیبای Ferrari Power Screensaver

 دانلود اسکرین سیور بسیار زیبای Ferrari Power Screensaver

اگر از علاقه مندان به اتومبیل و مخصوصا اتومبیل فراری هستید ، این اسکرین سیور بسیار زیبا مناسب حال شماست . در این اسکرین سیور شما شاهد نمایش تعداد زیادی از عکسهای اتومبیلهای اسپورت و استثنایی فراری خواهید بود که یکی پس از دیگری بر روی دسکتاپ شما به نمایش در میایند . در اسکرین سیور Ferrari Power Screensaver شما میتوانید با فشردن کلید F2 هر کدام از عکسها را که انتخاب کرده اید به صورت والپیپر بر روی دسکتاپ خود به بکگراند تبدیل کنید . پیشنهاد میکنیم این اسکرین سیور بسیار زیبا را دانلود و نصب کنید .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  •  

  •  

تبدیل فایل های CHM به فرمت Word با نرم افزار CHM2Word 4.2

chm 2 word 800 تبدیل فایل های CHM به فرمت Word با نرم افزار CHM2Word 4.2

حتما تابه حال به فایلهای راهنما و یا همان Help در برنامه های ویندوز برخورد کرده اید . اگر روزی به این فکر بیافتید که بخواهید این فایلهای را ویرایش کنید و یا به صورت فایل متنی در اختیار داشته باشد چه کار خواهید کرد . نرم افزار CHM2Word به راحتی هر چه تمام تر تمامی صفحات این فایلهای راهنما را برای شما به فرمت ورد تبدیل خواهد کرد . تنظیمات و کارکرد برنامه بسیار ساده است . کافیست تنظیمات خروجی را انجام دهید تا فایل انتخابی شما تبدیل به فرمت ورد شود .

 

iconبراي دانلود کليک کنيد

icon برچسب ها: , , , , , , , , , ,
نويسنده: جاوید عسگری ,نوید عسگری | تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نوید عسگری,دانلودآهنگ,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود عکس,چترومجدول لیگ برتر,دانلود انیمیشن,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلود,دانلود نرم افزار کامپیوتر, روانشناسی,دانلود,شعر,داستان,عکس,فیلم,آهنگ,جک,اس ام اس,طنز,جاویدعسگری,نویدعسگری,فراماسونری,شیطانپرستی,خدا,,احظارروح و جن,اطلاعات,چت,همه چی,درهم,دانلودفیلم, | موضوع: <-PostCategory-> |